תהליכים

תהליכים

תהליכי העבודה הינם עמודי התווך של החברה שלנו והם הדבר שהופך את דיפלומט למובילה בתחומה. במשך השנים התגאינו ביכולתנו להציג תהליכים חדשים, החל מתכנון אסטרטגי ועד ניהול שרשרת אספקה מקצה לקצה, ליצור מודלים עסקיים שמגדירים מחדש את המיטב בתחום הלוגיסטיקה וההפצה ולחבר בין כל אלה כדי לספק פתרון מלא לכל המחלקות התומכות בפעילות הליבה שלנו.

 

אנו ממנפים את חוזקות הארגון שלנו ואת היכולות המוכחות שלנו על מנת לתמוך בפעילות וליישם תהליכים ותרבות תאגידית אחידים בכל רחבי הפעילות הגלובלית שלנו. דבר זה נתמך על ידי מערכות Aris Business Architect & Designer המאפשרות לכל האתרים של דיפלומט ליהנות מבקרה פנימית ושליטה אחידה, המבטיחים בטיחות ברמה גבוהה, אחריות תאגידית והערכת סיכונים. מודל גלובלי מאוחד זה הוכיח את עצמו שוב ושוב כאשר הקמנו את היחידות העסקיות העצמאיות לחלוטין בגיאורגיה, דרום אפריקה וקפריסין בעזרת צוות קטן בלבד, בתוך זמן קצר והתמודדנו עם שווקים בעלי מבנה קשוח ומורכב, בעזרת יישום ההליכים המתקדמים של דיפלומט.

 

התכנון האסטרטגי מתחיל ברמת הקבוצה, עובר דרך כל היחידות העסקיות, דרך צוותי העבודה ועד העובד הבודד. כך מובטח יישום חוצה ארגון של האסטרטגיה של הקבוצה. אחידות זו לא רק מגדירה את מגרש המשחקים אלא גם מבטיחה יישום ההליכים הדרושים להשגת לקוחות חדשים ולשמירה על נאמנות הלקוחות. אסטרטגיה זו מבוססת על שלושה רעיונות עיקריים:

 

  • בניית יחסים ארוכי טווח עם לקוחותינו, כדי להיות הבחירה המועדפת עליהם. 
  • מצוינות ארגונית
  • פיתוח עסקי

 

המבנה הגלובלי של דיפלומט מבטיח שידע ואסטרטגיות מנצחות יופצו ויוטמעו בקרב כל היחידות העסקיות, בזמן וביעילות ובהתאם לצורכי השווקים בהם אנו פועלים. החלטות אסטרטגיות מועברות לכל היחידות העסקיות, הצוותים, המחלקות והעובדים על מנת לוודא שכולם מודעים ומתנהלים בהתאם לאסטרטגיה הכללית של הקבוצה.

 

אנו מכירים בעובדה שצורכי הלקוחות משתנים ללא הרף ואנו מחויבים לשיפור מתמיד בכל התהליכים שאנו מיישמים על מנת לענות על הצרכים המשתנים.

 

אנו מיישמים את שיטת הניהול הרזה בכל רחבי קבוצת דיפלומט והתוצאה היא פריצות דרך משמעותיות ושיפורים בכמה תהליכי ליבה. בכללם: הטענת Cross Dock, שיטות איסוף וטעינת מטענים שהניבו שיפור של 50% בתפוקה. בנוסף, אנו מאמינים שמה שעובד בשבילנו, יכול לעבוד גם בשביל אחרים. אנו חולקים את הידע והניסיון שלנו עם לקוחותינו ומסייעים לשותפינו לשפר את עסקיהם ולחפש דרכים לשיפור התפוקה באמצעות מיזמי שיפור חוצי ארגון. במשך השנים הובילו מיזמים כאלה לשיפורים משמעותיים בתהליכי ליבה של שותפינו. בכללם:

 

  • יישום מלא של S&OP שתוצאתו הייתה הפחתת רמות המלאים
  • מנגנון התראות מקוונות שמטרתו למנוע מחסור על המדפים
  • יעילות משופרת בקווי הייצור

 

ערכה מפורטת של מדדי ביצועים עיקריים בין מחלקתיים וחוץ ארגוניים, היא רק דוגמה אחת לדרך שבה דיפלומט מבטיחה פעילות חלקה, יעילה ורווחית. הנתונים כוללים נתוני מכירות, תפעול, כספים, משאבי אנוש וטכנולוגיות מידע והם זמינים לכל מבקש על לוחות גרפיים אינטואיטיביים ובצורה מקוונת מכל אתרינו.

 

הקבוצה שלנו מיישמת ומנהלת שיטות מקיפות של בקרת ואבטחת איכות בכל רמות הארגון ומבקרת באופן קבוע את שביעות הרצון של הלקוחות והספקים באמצעות סקרי שביעות רצון תקופתיים. התוצאות נבחנות בקפידה והן מראות שלקוחותינו מרוצים מאוד. הסקר בודק ומעריך עשרות פרמטרים, בכללם:

 

  • איכות האספקה
  • אכפתיות ורגישות לצורכי הלקוח
  • תדמיתה של קבוצת דיפלומט
  • רמת המקצועיות
  • היענות לבקשות ולדרישות חריגות