קמעונאות

קמעונאות – דראגסטור ובתי מרקחת

מודל הכיסוי שלנו מגיע לכל חנות במדינה באמצעות שילוב של הפצה ישירה ועקיפה. אנו מכסים את כל הטריטוריה באמצעות מבנה ארגוני שמתוכנן לענות על צורכי הערוצים השונים. צוותי המכירות שלנו הינם בעלי ניסיון רב בתנהלות מסחרית מול סוגי החנויות השונים של רשתות השיווק, הבא לידי ביטוי בהוצאה לפועל של תוכניות לקידום המותג, על פי הבנת פרופיל הצרכן בכל אחד מהם.

בין ערוצים אלה:

 

סופרמרקטים

בין אם רשתות או חנויות עצמאיות, צוותי המכירות שלנו עובדים בצמידות עם הקניינים הקמעונאיים ומיישמים תכנית עסקית משותפת על מנת למקסם את התשואה באמצעות פרסום, נראות ופעולות משותפות אחרות.

דראגסטור

צוותים מקצועיים בונים תכניות עסקיות לטווח ארוך, עם רשתות הדראגסטור ובתי מרקחת עצמאיים, כדי לבנות  מגוון נכון של מוצרים, בהתאמה לקהל המטרה בחנויות אלה, לקדם את מותגי הפרימיום שלנו, להשיג נראות מיטבית על המדף ולשפר את המכירות.

חנויות נוחות

מטרתנו היא לבנות מודעות למותגים שלנו, כיסוי ונראות במגזר מאתגר זה, שבו חיי המדף והמחיר הם פרמטרים רגישים במיוחד.

שווקים פתוחים

העבודה בשווקים פתוחים דורשת התאמה אינטואיטיבית של אסטרטגיות פעולה קיימות. צוות מסור מבטיח זמינות המוצרים על המדפים, ניהול סיכונים וניהול לוגיסטי בערוץ מאתגר זה אשר צובר לאחרונה פופולריות רבה.

 

על המדף ובזמן

ניהול שרשרת האספקה שלנו, המתבסס על מיומנות ששוכללה במשך 50 שנות ניסיון, מאפשר לספקים וללקוחות להקצות משאבים במדויק ובזמן על מנת להבטיח שהמוצרים זמינים למכירה על המדף בחנות. מטרה זו מושגת באמצעות תהליך משולב של תכנון עסקי של מכירות ותפעול (S&OP). במסגרת תהליך זה משתתפים כל בעלי העניין, הפנימיים והחיצוניים, בתכנון ובקידום העסקי. במידת האפשר, נשלחים מומחי המכירות לנקודת המכירה על מנת להבטיח נראות של המותג בהתאם להנחיות בעל החנות ובהתאם לסיכומים.

 

בקרה רצופה

במידת האפשר, אנו משתמשים בפרמטרים מדידים על מנת לעקוב אחר ביצועים, לתאם ציפיות ולשפר שיטות. בין הנתונים הנמדדים על בסיס מחזורי:

  • מכירות
  • זמינות המוצר על המדף
  • נתח שוק
  • דיוק בתחזיות

מדדים אלה הם רק דוגמאות ספורות המדגימות את חדירת הטכנולוגיות המתקדמות שלנו לניתוחי עומק. דוגמאות נוספות הן: מערכת לניהול מחסנים, תוכנות לניהול עסקי, מודיעין עסקי ועוד.