סיפורי עובדים

סיפורי עובדים

שי זנגי

מנהל שיווק, שירותי מזון

הצטרף לדיפלומט ב-2003

נשוי ואב ל 2 ילדים 

 

"בדיפלומט הנורמה היא קידום מבפנים. בחברה כזו אתה יכול וגם מעודדים אותך להשאיר חותם."

 

כשהצטרפתי לדיפלומט ישראל ב-2003, לא העליתי בדעתי שבתוך תקופה קצרה כל כך, החברה תצמח ותתרחב במהירות כזו ותיכנס לקטגוריות רבות כל כך וגם לא שאתקדם במהירות גדולה כל כך ואעבור ממכירות לשיווק בקלות כזו.   ההנהלה לא רק מקשיבה; היא מצפה ממך באופן פעיל ליזום והיא מקבלת בברכה תשומות יצירתיות – בכל הדרגות.

 

בתעשיית המזון אין שני ימים זהים בדיוק. בעצם, אין אפילו שתי שעות זהות. השווקים הדינמיים שאנחנו פועלים בהם והתנודות העונתיות דורשים יצירתיות וחדשנות. השילוב הייחודי בין מכירות לשיווק כאן מייצג גישה אידיאלית של 360 מעלות שחושפת אותנו לשני הצדדים של המטבע. משמעות הדבר היא שאנחנו לומדים ללא הרף וכמעט לעולם לא מחטיאים.

 

אופיר שטיינברג

לשעבר מנכ"ל בפועל דיפלומט דרא"פ- במעבר בין תפקידים

הצטרף לדיפלומט ב-2006,

נשוי ואב לילד

 

"העבודה בדיפלומט פתחה בפניי אפשרויות אין קץ... וגבולות בלתי סופיים! הזדמנות כזו לחשיפה בינלאומית היא אחת החוויות המעשירות המדהימות ביותר בקריירה שלי."

 

התחלתי את הקריירה שלי בדיפלומט ישראל כאנאליסט פיננסי, ולפני שהבנתי מה קורה, קודמתי למנהל המחלקה הכלכלית רק שנה אחת לאחר מכן. אבל במקום להרגיש כאילו זרקו אותי למים כדי לראות אם אטבע או אשחה, קיבלתי עידוד באווירה תומכת ומשפחתית. אפילו לאחר ויכוח מקצועי לוהט, לאחר שהתקבלה החלטה, כולנו יוצאנו ביחד לשתות בירה ולבלות.

 

לקחת חלק בהקמת היחידה העסקית בדרום אפריקה היה מרגש באופן מדהים וזה העלה אותי על המסלול המהיר לקראת בניית התשתית הפיננסית כאן.  בתפקידי האחרון שימשתי כמנכ"ל בפועל  בה.זה עתה חזרתי לארץ וכבר נכון לאתגר הבא...

 

גלית הילל

מנהלת מכירות, דיפלומט קוסמטיקס

הצטרפה לדיפלומט ב-1995

נשואה ואם ל2 ילדים

 

"דיפלומט היא בשבילי כמו בית שני. פה פיתחתי את הקריירה שלי ובעצם התבגרתי בחברה. זה מקום עבודה נהדר."

 

הצטרפתי לדיפלומט כיועצת יופי ב-1995 כשהייתי סטודנטית. זו הייתה משרה מצוינת. גמישה, כך שיכולתי להקדיש זמן ללימודים, אך מרגשת ומתאימה בשלמות לאהבתי לעולם התמרוקים והיופי. במשך השנים למדתי את התעשייה הזאת על בוריה ועברתי ממכירות לשיווק ומשם למכירות ישירות ולפיתוח עסקי, ואז חזרתי שוב למכירות כמנהלת. עקבתי גם אחרי התפתחותו של הצרכן הישראלי ואחרי ההשפעה שהייתה לכל המותגים הבינלאומיים על השוק. התחום הזה לעולם לא נשאר במקום לאורך זמן.

 

החברה מצפה ומעודדת אותנו לנקוט יוזמות – בכל הרמות. זה מה שיועצי יופי חדשים צריכים לדעת. דיפלומט היא במידה רבה רחוב דו כיווני בהקשר של מידע ושיתוף בידע. אתה לומד ותורם כל הזמן. 

 

עדי בנודיס

מנהלת פיתוח עסקים

הצטרפה לדיפלומט ב-2009

נשואה ואם לילד קטן

 

"מלבד המותגים הנפלאים שאנחנו מייצגים, הגישה העסקית וההכשרה שמקבלים בדיפלומט הם יתרון נהדר כשלעצמו. בתחום הזה מזהים מיד את דרך המחשבה של דיפלומט ואנחנו נבדלים מהמתחרים בזה שאנחנו 'מדברים דיפלומט'"

 

כבוגרת אוניברסיטה צעירה, חששתי לקחת עבודה בתור סוכנת מכירות. איזו הבטחה לצמיחה וקידום יש במשרה כזו? מתברר שטעיתי לחלוטין. העבודה המסחרית ברמה האזורית, הן עם רשתות של סופרמרקטים והן עם רשתות פרטיות, סיפקה לי הכשרה מדהימה וסביבה שבה ההישגים שלי והערך שהוספתי לא רק תוגמלו אלא זכו לתשבחות.

העבודה בדיפלומט עזרה לי לממש את הפוטנציאל שלי והציעה לי הזדמנויות מדהימות "לשחק בליגה של הגדולים". זאת ועוד, זה תענוג לעבוד עם אנשים נהדרים ותומכים כאלה. אין ערוך להטבות מסוג כזה... והן לא מובנות מאליהן.

 

פיטר טוריאנסקי

מנהל משמרת מחסן תמרוקים, דיפלומט ישראל

הצטרף לדיפלומט ב-2007

נשוי ואב לילד קטן

 

"בדיפלומט הלוגיסטיקה לעולם לא משעממת. אני יכול להגיד ביושר שאני לומד משהו חדש בכל יום. למזלנו אנחנו עובדים עם הטכנולוגיות העדכניות ביותר. ולכן העבודה כאן מעניינת מאוד."

 

לדעתי אחת ההטבות החשובות ביותר בעבודה בדיפלומט היא שהמנהלים שלי והחברה בכללותה מתעניינים מאוד בהתפתחות שלי. יש פה המון קורסים. ולא רק זה, הם רוצים ללמד אותך מהניסיון שלהם ונהנים מאוד כשהם רואים אותך מצטיין ומתקדם. זה מספק מאוד.

תהליך הגיוס הוא אולי ארוך, אבל כדאי בהחלט לחכות.

 

ארקדי אליוכין

נהג משאית, דיפלומט ישראל

הצטרף לדיפלומט ב-2002

נשוי פלוס שלושה ילדים קטנים

 

"זו חברה רצינית. חברה שפשוט יודעת מה היא עושה. זה עסק מסובך, אבל הוא עובד כמו מכונה משומנת היטב. אנחנו עובדים קשה. אבל אנחנו גם משחקים ועושים המון כיף ביחד."

 

כנהג, אני באמת לומד להכיר את המסלול שלי ואת הלקוחות שלי. והם מכירים אותי. כשיוצא לי להחליף נהג במסלול שלו כי הוא חולה או במילואים, הלקוחות שלו תמיד שואלים איפה הוא ורוצים לוודא שהוא בסדר. זה נחמד.

 

אני גם שומע מה הם אומרים על ספקים אחרים. מדיפלומט יש להם ציפיות גבוהות יותר כי הם יודעים שאנחנו לוקחים אחריות אישית ועושים הכול כמו שצריך. הם מעריכים את זה. וגם המנהלים שלנו. והם מראים את ההערכה שלהם.

. אני קשור מאוד לחברה ולא הייתי רוצה לעבוד בשום מקום אחר.